Wednesday 7 October 2015

Fall Wishlist | 2015




Vítám Vás u dalšího článku, tentokrát se jedná o můj podzimní seznam přání. 

The Maze Runner - Nedávno jsem byla v kině na druhém dílu Labyrintu. Původně jsem neměla v úmyslu knihu číst s tím, že se "prostě spokojím jenom s filmy". Film mě ale navnadil i na knížky a já teď už jen přemýšlím, jestli si sérii přečíst v angličtině nebo češtině. Slyšela jsem mnoho výtek na český překlad a navíc si nemůžete koupit všechny tři knížky, které mají obálku ve stejném "stylu".


Pod kupolí - Nebo jakákoliv jiný Kingovka. Ještě jsem nikdy žádnou knihu od Stephena Kinga nečetla a hodlám to napravit. Máte nějaké doporučení? :) 

Jsou světla, která nevidíme - Tahle kniha mě oslovila ještě když nebyla přeložena do angličtiny. Bohužel, tahle kniha v angličtině je asi trochu mimo mou ligu :) Obálka je podle mě krásná . Příběh z druhé světové války, který se pyšní Pulitzerovou cenou.


Thirteen reasons why - Aka Proč 13x proto od Jaye Ashera, která je na bux.cz momentálně ve výprodeji za 68 korun českých. Zaujala mě anotace knihy a při nejbližší příležitosti si ji objednám. 

Clay Jensen nechce mít s kazetami, které nahrála Hannah Bakerová nic společného. Je přece mrtvá. Ale její hlas říká, že i jeho jméno se na páskách objevuje, že je svých způsobem spoluodpovědný za její smrt. Celou noc tedy Clay poslouchá a odhaluje pravdu o životě a smrti Hannah Bakerové a také sám o sobě – pravdu, kterou nikdy nechtěl tak úplně poznat.

Fangirl - Eleanor a Park mě zase tak neoslovila. Nedokázala jsem si k Eleanor najít cestu a bylo mi až jednou, co se s rezavovlasou hrdinkou nakonci stane. Fangirl je ale úplně jiný příběh. Dívka, která miluje knižní sérii až nápadně se podobající Harrymu Potterovi? Ano, prosím! Obálka je hezká, líbí se mi, že nachali původní název.

Netopýr - Tyhle detektivky četl snad každý, ani já nechci být výjimkou! Už dlouho kolem nich chodím v knihkupectví. Zatím jsem v tomto žánru četla jen Volání kukačky a určitě to není moje poslední detektivka.

Než jsem tě poznala - Tuhle knihu jsem měla v mobilu jako e-knihu, ale knize hned ubyde na kouzlu, když ji musíte číst na malém displeji. Proto jsem knihu nedočetla a rozhodla se, že si jí koupím nebo alespoň půjčím v knihovně :) Připadá mi jako strašně dlouho, co jsem četla nějakou romanci a tahle se mi zdá perfektní.

Hedvábník - Jak už jsem říkala, Kukačka od Rowlingové byla moje úplně první detektivka a moc se mi líbila, proto se už nemůžu dočkat na další díly. Sposta lidí říká, že vrah byl předvídatelný, mně to tak ale, nejspíš, protože to byla moje první detektivka, vůbec nepřipadalo. 

Snídaně u Tiffanyho - Tato kniha je opravdu kraťoučká, nemí ani sto stran a já se k ní dostala mou zálibou  v Audrey Hepburn.

Harry Potter - Tak takhle kniha asi nechybí v žádné knihovně. Rozhodla jsem se, že v momentě, kdy budu mít všechny knihy v češtině, začnu si pořízovat i ty v angličtině. Navíc, ta obálka je prostě kouzelná.

Tak to by bylo všechno pro můj podzimní wishlist. Jaké knihy byste si rádi pořídili Vy? :) 
Czech Bookworm

Share:

3 comments:

  1. Fangirl je velmi příjemná a čtivá knížka, ale po dějové stránce u mě nezabodovala. Zkrátka takové jednoduché letní čtení. :) Hedvábník je co jsem četla skvělá knížka a já se ještě nedostala ani ke Kukačce... :/ Netopýr, Sněhulák, Pentagram.. U nás doma je Jo Nesbo (nevím, jak napsat to "o" s mojí klávesnicí :/ :D) velmi oblíbený a máme všechny jeho knihy vydáne v češtině. Nemám přečtené všechny, ale je to skutečně kvalitní čtení.

    Od Kinga ti doporučuju Mlhu. :) Četla jsem knihu a viděla film. Filmu bych toho hodně vytkla, ale ten děj a skutečně (jinak to ani říci nejde) wtf konec... Film jsem viděla dříve až poté jsem četla knihu, a obojí doporučuji, ačkoli je to trošku... podivné, má to něco do sebe. Jen je třeba nahlížet trošku na nějaké věci. :)

    ReplyDelete
  2. Od Kinga bych si také chtěla nějakou tu knihu přečíst, jen bohužel nevím, kdy se k tomu dostanu... Jsou světla, která nevidíme, tu knihu si chci také hrozně moc přečíst. :) Fangirl jsem četla, mám na ni na blogu i recenzi, tak kdybys chtěla... no jo, malá reklama. :D

    Od Jo Nesba bych si také konečně chtěla něco přečíst, ale samozřejmě (opět) nevím, kdy se k nějaké knize od něj dostanu. Docela mě láká Pentagram... Volání kukačky mám doma, ale ještě jsem ho nečetla. Mám tolik knih a jako blázen si pořád kupuji další, člověk se pak nemůže divit, že je nestíhám číst. :D Vzhledem k tomu, že Volání kukačky mám v paperbacku, chtěla bych si ve stejné vazbě koupit i Hedvábníka... sice paperbacky nemusím, ale pravdou je, že jsou levnější, no. :)

    No, a Harryho Pottera si musím přečíst. Toho si s největší pravděpodobností koupím, jelikož v knihovně věčně nejsou všechny díly a rezervovat si je, to je pak také náročné... docela se stydím, že jsem žádný díl ve svém věku nečetla a pořádně ani neviděla filmy...

    ReplyDelete
  3. Od Kinga bych doporučila Řbitov zviřátek a Osvícení, obě knížky jsou úžasný.

    ReplyDelete